Страница 1 от 7

Вицове

МнениеПубликувано на: 25 Мар 2004 02:22
от Toni
Главният мениджър на авиокомпания "Балкан" извикал при себе си директора по техническа експлоатация и му казал:
- Изправени сме пред много сериозни трудности , имаме огромни загуби и се налага да направим нещо.
- Какво?
- Можем ли да направим така, че самолетите ни да са постоянно във въздуха?
Техническият директор помислил и отговорил:
- Невъзможно!
- Но защо?
- Нямаме толкова крикове!

Става катастрофа - руски самолет пада в океана. Двамата пилоти плуват и се карат:
- Разправях ли ти аз да не сипваш водка и на автопилота? А ти - традиция било, така трябвало...

Две стюардеси си говорят:
- Сигурна съм, че пилотите играят някаква комбина с контролната кула. Ето, пак тревога за бомба на борда.
- Да, пак ще оставят самолета на автопилот и ще дойдат да ни обискират подробно всичките...

МнениеПубликувано на: 25 Мар 2004 14:52
от harrier
Местя темата при общите приказки. Мисля да пусна един линк с много други авиационни лафове, които са чути наистина. Само момент да го потърся...
...ама нещо не го намирам :oops: :wink:

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 13:11
от Toni

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 19:16
от harrier

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 22:14
от toni75

МнениеПубликувано на: 26 Май 2006 08:19
от KRAKOMOBILA

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2006 16:17
от izd_23_22

МнениеПубликувано на: 10 Дек 2006 11:36
от OGI
Следващите разкази не са вицове, а реални истории .

Тема: Истории с "Ан"-чета
Автор: Norman
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl ... umber=2292

--------------------------------

1. Някъде през 70-те години в СССР, Сибир. Експедиция в тайгата чака да получи нов самолет - обичайния "работен кон" - един двуплощник "Ан-2". Само дето самолетът е изписан за доставка от Казахстан и съответно трябва да бъде доставен с няколко междинни кацания. Едно от тях е на военно-тренировъчно летище за стратегически бомбардировачи.
Подходжда, значи, пилотът на "Ан"-чето за кацане и се включва на дежурния радиоканал с обмена на военните пилоти с кулата. Нещата са стандартизирани и звучат преди всяко кацане на някой от "Ту"-тата, горе-долу така:
- ...кула, тук бордови номер СА-1618,... гориво - остатък 10 тона,... двигатели - и четирите в нормата,... колесник - спуснат...
След което кулата мирно и тихо дава разрешение за кацане.
Нашето момче си влиза в коридора и също решава да мине по процедурата с радиообмена.... като си казва ЧИСТАТА ИСТИНА!
- ...кула, тук бордови номер ММ-2034,... гориво - остатък 400кг, ...летя с един двигател..., шасито е неподвижно...
...И СЕ РАЗЗИНВАТ ПАЗВИТЕ НЕБЕСНИ! Кулата му нарежда екстремно кацане. Долу се запалват всички светлини и полосата допълнително се означава с флаш-фойери, струпват се пожарни и линейки, а местното военно поделение е вдигнато по тревога... за да видят всички, как "Ан"-чето каца...

-----------------

2. Млад кореспондент е пратен от Москва в Новосемирск за журналистическо разследване по читателски писма. И той, разбира се, в първия момент си мисли, че става дума за Новосибирск - голям и добре уреден град, но накрая разбира, че връсщност е запратен "в средата на нищото" - малко селище в тайгата, откъдето единственото измъкване е пеша или със самолет. Както и да е, момчето приключва с работата си в рамките на три дни и си стяга багажа за обратния път. Отива на летището, което и предния път не му е направило кой знае какво впечатление, само за да открие, че там има само един самолет - "Ан-2", но не и пилот, контролна кула или писта. Това, което има е стар вагон, на който пише "Бар" и на чиито покрив се е кривнала УКВ антена, разположен край поле, приличащо на танков полигон, след приключване на стрелбите. Влиза той в "Бар"-а и намира една доста симпатична барманка и някакво старче, вероятно - ветеран от войната, ако се съди по орденската лентичка, което тихо си допива бутилка нискокачествен коняк в ъгъла. За негово учудване, се оказва, че в бара има и напитки с доста по-високо качество и скоро той сяда на една маса, близо до тази на старчето. След около три собствени чашки, още половин бутилка за ветерана и около един час от работното време на заведението, той започва леко да се безпокои - просто започва да се смрачава, а определения за 5 часа полет трупа все по-голямо закъснение. И той решава да попита. Старчето. И му се огтоваря:
- А... гледам те аз, че си пътник, ама видях, че не си се разбързал много, та рекох и аз да си допия... Ако искаш - да тръгваме!
Журналистът, естествено, пребледнява - досега негласно се е надпивал със собствения си пилот, при това човек на възраст и комуто предстои нощен полет на самолет, прослужил поне 30 години! Но пък Новосемирск му е омръзнал доколкова, че се остава трите чашки изпит алкохол да го убедят да тръгне.
Не след дълго "Ан"-чето бодро подскача по буците на полигона, за да поеме на юг. В първия един час всичко и наред, но след това, изведнъж пилотът-ветеран започва да вика нещо през рамо. Поради оглушителния вой на мотора момчето не разбира нещо. Нов опит - пак без резултат. И тогава настъпва ужасът -двигателят изгасва! А са на около три километра височина!
Младият човек се прощава мислено с всичките си близки и свива пръсти около дръжката на седалката до него, сама за да види как пилотът пуска лостовете и в настъпилата тишина се обръща към него.
- Ха, така - сега е по-тихо, дано да ме чуеш! Кибрит имаш ли бе, момче?
С треперещи ръце журналистът вади кибрит от джоба си и го подава на невързмутимия авиатор, който си пали цигара без филтър, връща кибрита, прокашля се и пали отново двигателя!...

----------------

3. Това не е виц, а част от техническите характеристики на "Ан-2".

"Система на запалване - електрически стартер, дублиран с ръчна ротационна система" (,или по-просто казано - МАНИВЕЛА!!! Истина е - лично съм я виждал - точно зад кабинката на пилота е!)

----------------

4. Един механик от летището в Иркутск на бърза ръка станал известен, след ей това изпълнение:

Готви се вътрешен целеви полет от Иркутск до стоянката на експедиция в тайгата. На борда на "Ан"-чето ще пътуват роднини на запратените в дивите гори геолози - основно възрастни хора, решили да се възползват от шанса си да видят децата и внуците си поне веднъж на две години. Приближават се те с багажа си към самолета, а нашия юнак дозавива някаква заглушка на корпуса и известно време, без да им обръща ни най-малко внимание (но ги е забелязал, естествено!) цъка тъжно с език, гледа пак крилата и корпуса и поклаща тъжно глава.

Една от бабичките се престрашава да попита:
- Какво става, синко?
- О-ох, бабке... С ТОВА ли ще летите?
- Ами-и-и... така ни казаха... Нали тоя самолет ще лети в 9 часа?
- Този е, ама за летене - не знам... Аз тука го ремонтирам вече трети ден, - и той посочва омазнения си комбинезон, - и че ще излети, вече съм сигурен, но докъде ще стигне - Божа работа!

Вече сериозно обезпокоената бабичка, едва ли не през сълзи:
- Ама защо? Какво му има?
- 'ми виж сама, бабке! Тука... и тука... и тука... всичкото само с тел го връзвам, щото пари за повече НЯМА! - и механикът посочва един по един теловете, свързващи горната и долна плоскости на крилата на двуплощника.

Бабичката получава истеричен припадък, а механикът - заповед за уволнение.

МнениеПубликувано на: 13 Дек 2006 01:08
от onufrii

МнениеПубликувано на: 29 Яну 2007 01:35
от air-master
Двама пилоти искат да се разходят из
града и питат стюардесите как да си поръчат две бири на съответния език. В последствие обаче, единият от пилотите предприема няколко разходки сам.
Познайте какво пие всеки път при тези разходки? Две бири. Защото не знае как да си поръча само една.

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 18:17
от harrier

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 19:03
от atzah

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 19:18
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 09 Апр 2007 20:05
от Делян
на тази компания няма да и потръгне в България ако реши някога да навлезе на пазара.
www.gadair.com
http://www.airliners.net/open.file/1194077/M/

МнениеПубликувано на: 24 Май 2007 23:12
от harrier
И пилотите са хора все пак:
Изображение

:-D