Първият ми блог , така че бъдете , моля , снизходителни

Голямо нервене беше с местата по това пътуване. Трябваше да пътувам до Испания по работа (на 150 км от Барселона) и реших че ще е добре да поразходя и дъщеря си да види Коста Дорада извън сезона , както и Барселона за 1 ден. Тъй като има и събота вечер е що годе смислена употреба на 15000 натрупани мили за FlySmart по Miles & More. Датите обаче не бяха уточнени и гледах малко по малко как местата за връщане намаляват ли намаляват и в крайна сметка когато ги уточнихме за в неделя (29 октомври) останаха само за супер ранния полет през Виена със OS.
Е , все е по добре от нищо така че подредих следният маршрут :
24 Oct LH3437 SOF – MUC
24 Oct LH4478 MUC – BCN
29 Oct OS396 BCN – VIE
29 Oct OS795 VIE – SOF
Тръгнах да го буквам на сайта на Луфтханза , натискам аз „Yes, Purchase” и що да видя – в бързината съм избрал сутрешните полети за Мюнхен. Ами сега? Оказа се (човек научава нещо всеки ден) че до 24 часа дори FlySmart може да се ребуква/отменя и т.н. !!! Обадих се на Луфтханза , направих новият букинг и , о , небеса , имаше още места и хоп !
Следващата (не) изненада . Онлайн чек ин от сайта на Луфтханза – опитвал съм го три пъти досега – нито един път не е работил както трябва! Към 17:30 на 23 Октомври можеше вече да се регистрираш и след „големия” избор Isle/Window ни сложи мен на 10 ред , дъщеря ми на 15 ! При условие че сме на един PNR! Както и да е , след кратък телефонен разговор сутринта на 24 – оправиха местата

24 Октомври 2006
LH3437
SOF-MUC
Boeing 737-500
D-ABIP
5D,F
Пристигнахме на летището около 11:20 . Местата ни бяха вече сменени , пуснахме куфара по лентата и в 11:45 вече пийвахме студен чай в бизнес салона ( покана от Луфтханза ) . Полета беше навреме , не много пълен (60%) , местата ни бяха пред крилото.... докато не открихме че 5 ред на Боинг 737-500 е точно мястото където един прозорец липсва , така че мястото до прозореца реално има около 1/3 видимост от предния прозорец ...
Здраве да е – поне времето беше хубаво излетяхме над София и успяхме да направим една две снимки на жк Левски и Орландовските гробища .
Полета беше нормален , около 1 час и 45 минути , над Белград(видяхме го) и Загреб , преди да се спуснем над Мюнхен. Кетърингът беше стандартния cheese/ham сандвич , но пък количката с напитките мина два пъти! Това е явно новост , защото и на следващият полет беше така .
Ето и видео от кацането :
http://www.youtube.com/watch?v=a89ADfjCUxY
Мюнхенското летище ми е едно от любимите! Трансфера плюс паспортен контрол отне 7 минути . Поогледахме дюти фрий-то , пийнахме чай и кафе (от безплатните машини) и ...
24 Октомври 2006
LH4478
MUC-BCN
Airbus 320-100
D-AIPC
15E,F
По график трябваше да бъде 321 , ама нейсе. Този полет беше доста по пълен (90%). Бординга започна на минутата , минахме през Self-boarding машинката , хакнахме се на местата си (над задната част на крилото ) и зачакахме. Пълни се , пълни се самолета. После постояхме още 10 минути след като се напълни. После по едно време запалиха десния двигател (както сме си на гейта) , после го изгасиха и капитана се обади да ни каже , че имало малък теч на гориво от двигателя , оправили го , тествали го току що , но понеже сме си изпуснали слота ще трябва да почакаме . И така , около 20 минути по късно излетяхме. Маршрута беше над Алпите (които се паднаха от другата страна ) , Марсилия . Сандвичите същите , малко турбуленция над Френския бряг и спускане за кацане с Барселона от нашата страна. Общо взето кацнахме само с 15 минути закъснение , за куфара чакахме не повече от 5 минути.
Като цяло Луфтханза може да не е най добрата авиокомпания в света но поне знаеш какво да очакваш и в 99% от случаите това е което получаваш.
Та така ,ако ви е интересно , след няколко дни ще пусна и връщането ! Питайте , ако ви интересува нещо в подробности !