Явно Trip Report не са много популярни защото намерих само няколко във форума. Ето един скучен Trip Report при температура от 33С и много влага от мен до в Bridgeport, Connecticut няколко часа преди финала на европейското. Друго си е със скенер, знаеш какво излита и каца предварително


Това летище се е използвало от някой авиокомпании в миналото когато керосина е бил евтин, но в момента се използва за учебни и бизнес полети. За уточнение летището носи името на Сикорски, но няма нищо общо с фабриката която е на 15 минути от самото летище. В миналото е имало фабрика на двигателите Lycoming точно срещу старите хангари.
Единствената компания която го използва за пътнически полети сега е
за полети до JFK и Newark с прекачване в Манхатан. Полета е 10 минути и едно време беше $99 отиване, а сега гледам вече е станал $159.
* коментарите са над снимките.

По долу един от предполагам неизползваните хангари.
По долу е един от използваните хангари на компанията която обслужва бизнес джетовете. Преди време се опитах да си намеря втора работа в този хангар като помагач, но условието им беше да съм там в 3 часа следобед, което не се връзваше с първата ми работа. Ако бях започнал там, щях да направя толкова снимки на бизнес джетове, че хората щяха да се чудят за какво са ме наели, да правя снимки или да работя....


Gulfstream към RYW 24 за 29 минутен полет до Nantucket Memorial (KACK). Като преди това беше дошъл за 7 минути от Republic (KFRG). Според http://www.flightaware.com тази регистрация е направила 4 подобни полета само за деня.
Gulfstream по RYW 24
посетители всякакви каца по RWY 24, за съжаление не беше в разсписанието.
един странен посетител, VOLPAR 18 излита по RWY 24 за Hancock County-Bar Harbor (KBHB)
този Piaggio P.180 идва от Nantucket Memorial (KACK). общо за деня и той е направил 3 курса. беше невероятно шумен за бизнес джет (не точно джет

всичко останало за часа беше от сорта на:
правеха "touch-and-go"
за по-хубави снимки на някой от машините погледнете в сайта.
