Накратко казано:
всяка позиция си има район на отговорност определен от хоризонтални и вертикални граници
Кула - управлява ВС(въдухоплавателните средства смятай самолети,веролети,дирижабли и т.н. -може би най често срещаното съкращение) по перона,пътеките за рулиране(ПР),Пистата за Излитане и Кацане(ПИК/RWY),дава излитане и кацане, управлява движението на другите машини по тези площи,също така и ръководи полетите в района около летището (~10-15 мили) до определена височина и основното е че го прави всичко това
визуално ,разбира се и с помоща на технически средства(доста)
Подход - ръководи полетите след излитане,подрежда ги за кацане - като използва радиолокатор,има зона на отговорност около летището (около 30-40мили) също до определена височина -в София до 245 000 фута
Контрол - ръководи полетите на големи височини,и извън обемите на Подхода от определена височина до където стигнат

,и е разделен на сектори с външни граници държавната граница,при увеличаване на трафика се отварят нови сектори и т.н има си определена пропускателна способност на сектора(т.нар. секторни капацитети)
Почти винаги работят по двама РП на всяка позиция/сектор - Executive и Planner
Няма как да ти го обясня с две думи,хората на събеседването са професионалисти и си мисля че това че не знаеш не трябва да има никакво значение,въпроса е като свърши обучението да си го научила.Всичко описано по горе е само за да добиеш някаква бегла представа напълно разговорно написано,точните определения са доста по-сложни и дълги.
Успех