IDOL всъщност ти предлагаш да има примерно един минимален брой теми,като в тях да се сложат другите,ами няма ли в тях да се получи абсолютно същата каша?Имай предвид ,че повечето теми биват дискутирани и между мненията ще се появяват нови съобщения.Така както сега е тръгнала организацията на онази част на форума,става нагледно за какво иде реч.Ако от самото начало се практикуваше така,до момента щеше да има не повече от 50- 100 теми,а не както са сега 350.Затова сега е малко неприятно явно с новоизлюпените.Вариант е просто новините да не се дискутират,тогава смесването както сега го правя с летищните новини и инцидентите няма да е толкова фрапантно,ама това не знам как ще се регламентира,особено като липсават точно такива теми и в авиационния форум.
Прост пример е с новината на so за BMI,там се открехна още една за момента липсваща тема и това е за BA,но ето как се размиха нещата.Друг момент е ,че с едно прецизно следене на новинарските сайтове,което се получава напоследък е ,че дневно простигат средно 5-10 новини от областа,натоварването им в един ограничен брой теми,ще води до претрупване и не достатъчното им внимание,като конкретни такива.Дори където сега пускам новини за летищата,малко нещата за турците като че ли останаха в сянка покрай дискусията за вътрешната политика на Англия.
Аз съм отворен за предложения,определено ако за всяка компания ,която оперира в България и която е световен и европейски лидер(а то за такива се пише най-често) мисля,че трябва да има своето място,това ни прави допълнително специфични и оригинални,разбира се там с времето ще се натрупат новини,защотот сега на някой може би новината за Ролс Ройс му изглежда самотна и не на място,но като един от гигантите смятам,че въпрос на време да се обогати.А и писането на едно си също място например за BA и LH ,Boeing и Airbus ми изглежда доста неуместно.
Екипа също ще си каже мнението,но онази част на форума според мен сега предобива много по-ясноочертани параметри отколкото до сега.
Извинявам се за дългия пост,надявам се да звучи разбираемо
