Виж отстрани скалата на горната граница на облаците, някои са над 12км, освен това всяко CB се заобикаля на минимум 30км. независимо колко е високо. Това ливачикото дето го виждаш е градушка , но тук си имаме метеоролог който може да обясни по-добре какво се вижда на картинката.... ето и как се изменя ситуацията един час по -късно:
Нещо интересно от преди малко от летище Варна пак със самолет на AirVia . След като излетя започна да кръжи около 1час и кацна отново. Някой да знае какво е станало.
Този полет за където излетя го няма никъде, иначе по рано кацна от Щутгарт.
Пуснат е горе, но се появиха 2 нови проблема, закритие на изток и радио смущения, ще мислим варианти..... Може да видите моментното покритие на http://bgradar.com
Момента радиуса във всички посоки с изключение на изток е около 550км.
Когато работят радиолюбителските репитри , на 145,625 MHz и на 439,000 MHz има забиване на входа на приемника на радара, но трафика през тях не е чак толкова голям и мисля, че няма да се забелязва това. Относно погледа на изток, ще се опитаме още днес да го отворим с леко преместване на антената. Пречи една неработеща релейка, която скоро ще бъде свалена. Все пак е важно антената така де монтирана ,че да издържи и на зимните обледенявания. Ще пуснем и снимки.
За съжаление, звяра получи лека повреда на новото място. Другите съоръжения не му повлияха добре Известно време ще е на ремонт и след това ще се съобразим с крехката му душица за местата, на които ще го слагаме.
Здравейте, Скоро четох, че ФР24 са започнали бета тест на MLAT технологията (над Северна и Централна Европа), с цел показването на самолетите без ADS-B транспондер. За да може това да се случи, следва определена територия да бъде покрита от минимум 4 скенера. Въпросът ми е, знаете ли колко скенера покриват територията на България? Също би било интересно някой Premium user на ФР24 (единствените потребители, които могат да следят бета теста) да сподели впечатления от това излъчване. Поздрави
Звяра прескочи трапа и явно ще живее. Пуснат е във FR24 и bgradar.com. На старата позиция ще е докато не поукрепне, че разредения високопланински въздух не му понесе последния път .