Следя редовно това което се пише във форума - на много места се говори колко е страхотно това което става с Берлин и никъде реално не се отчита каква огромна загуба е спирането на 3те ежедневни полета на НИКИ и какви връзки се правеха с тях. Виена е само на 1:20 ч. от София и като добавим, че най-вероятно новото летище на Берлин ще бъде отворено чак през 2014 г. [url](
http://www.frequentbusinesstraveler.com ... d-to-2014/)[/url] може да забравим за по вече полети. Това, че ще има 3ма превозвачи по линията Берлин-София, не означава, че те ще останат. Почти съм сигурен, че Easyjet или България ер ще спрат полети по тази линия до края 2013 г., а нищо чудно и двата превозвача да се откажат. Ер Берлин имат най-големи шансове с оглед на връзките си от до други градове и продажбата на еднопосочни билети до тях.
Това което виждам като връзки в момента от София към Европа са само през Мюнхен или Виена с Луфти и Австрийците. Просто липсата на Малев и ЧСА е огромна. Като цяло Skyteam изчезна от София с един полет до Париж и Рим и два код-шера не виждам нищо хубаво. България ер се намесва само там до където има ежедневни полети - Брюксел, Мардид, Амстердам, Париж и Лондон. Така, че 2013 г. май ще виждаме промо цени над 200 евро и пълни самолети на Луфти и Австрийците.
Единствената наистина добра новина може би ще е увеличаването на честотите до Истанбул, което би ни дало повече връзки към Европа.
На фона на всичко това излиза изпълнителния директор на летище София и говори за събаряне на Т1, строителство на нов терминал, разширяване на Т2 и фантастики от рода на 5 000 000 пътници.