BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот takeoff » 23 Дек 2012 01:16

Аватар
takeoff
най-спотър
 
Мнения: 299
Регистриран на: 02 Юни 2009 21:20
Местоположение: Sofia

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Toni » 23 Дек 2012 16:56

Питай Л. Панделиева.... Може би ще гледат един от друг и ще накупят една дузина 340-200/300 :)
340 ще стане основен тип за българските авиопревозвачи. По-важното е, че А340 е от типа 767 и няма да има нужда от междинно кацне за презареждане по пътя към NY.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Делян » 23 Дек 2012 22:09

Нека да купуват повече А340/Б767/А330 за да има по-голяма конкуренция и да падат цените.... :lol: :D
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот stenk » 23 Дек 2012 22:31

Мда гледам , че и в "Труд" са пернали подобна статия ... направо сигурно било :-D
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот pumana » 24 Дек 2012 16:29

Добре, би ли могъл някой да обясни, защо Таром при наличието на широкофюзелажен А310 за който не плащат лизинг, който е подходящ за трансантлантически полети, при румънския авиопазар - доста по-развит и с по-голяма клиентела от нашия - до сега не са се замисляли за полети Букурещ - Ню Йорк, а нашите смели авиатори от BH air вече били "сигурни". От както ББ върти авиотемата се наслушах на големи балони, но тази според мен бие всякакви граници.
pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот niki_m » 25 Дек 2012 08:00

Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот stenk » 25 Дек 2012 10:57

"Всички наши авиокомпании биха желали да поемат тези чартърни полети, гласели отговорите им. Но в същото време те искат гаранции, че ще има туристи, защото в противен случай няма смисъл да влагат пари в покупката на самолет за дълги полети. На международния пазар цената за подобни машини не пада под 80 млн. долара."

To ако някой ти гарантира седалките или ти компенсира празните места много ясно , че всеки ще иска :lol:
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот niki_m » 25 Дек 2012 11:23

Още една статия по въпроса

Independently-owned Bulgarian carrier BH Air has made a formal application to the US Department of Transportation (DOT) for a Foreign Air Carrier Permit to inaugurate flights from Sofia to two US cities from next year. In its November 1, 2012 official application, the airline revealed plans to offer a Sofia – New York – Chicago – Sofia service on a three times weekly basis and confirmed it is currently in negotiations to dry lease an Airbus A330 or A340.

The carrier launched operations in January 2002 but until now it has focussed entirely on the short-haul market of the commercial industry, although it does also offer executive aviation options. BH Air currently operates for tour operator Balkan Holidays International and as such offers charter flights to the Germany, Israel, Scandinavia, Switzerland and the UK, as well as ad hoc charters to other destinations. During the summer it mainly serves the Black Sea destinations of Bourgas and Varna, while its winter network provides links to the Bulgarian capital, Sofia.

There is a notable demand for air services between Bulgaria and North America. In 2011 an estimated 24,000 O&D passengers travelled between Bulgaria and USA on scheduled services with a further 27,000 between Bulgaria and Canada. North America is a popular destination for Bulgarians and with an active diaspora across the region there is also a sizeable level of ethnic demand. There is also a relatively strong charter demand between the Bulgarian and US markets.

The number of Bulgarians outside Bulgaria has sharply increased since 1991, following the collapse of the communism in Eastern Europe and the growth of the Bulgarian population in North America has been mainly related to work and education. According to census information from the Bulgarian media, around 50,000 Bulgarian citizens are resident in Canada and approximately 300,000 in USA.

BH Air will become the first carrier to offer non-stop links between Sofia and North America since national carrier Balkan Bulgarian Airlines ceased its own long-haul flights to New York in March 1999. The State-owned flag carrier introduced services on the route in January 1991 and had offered between one and three weekly flights, subject to season, using a Boeing 767-200ER. Balkan also provided limited scheduled links from Sofia to Detroit and Toronto during the 1990s.

Prior to Balkan’s flights, private Singapore-owned Bulgarian carrier, Jess Air previously operated services from the Bulgarian capital to destinations in North America. These commenced in July 1991 with twice weekly flights to Ottawa, but New York was also added to its network in October the same year with a weekly frequency being provided over a three month period until December 1991. The flights to New York resumed in June 1992, this time twice weekly, and Ottawa was replaced by Montreal as a destination. These services continued until the arrival of Balkan in the market and all North American routes were closed in March 1993 ahead of the carrier’s collapse that summer.

http://www.routesonline.com/news/36/the ... e-balkans/
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот pumana » 28 Дек 2012 18:44

Не е ли по-добрият вариант за чартърна компания като BH Air да заложи на малък самолет като А319LR за презокеански полети. LR вариантът бързо се преоборудва в нормален А319, може да прелети до JFK без междинно кацане, а със 110 места има доста по-голяма вероятност да имат добро затоварване? Qatar Airways го ползват в конфигурация за полети Доха-Копенхаген например.
pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Toni » 28 Дек 2012 19:17

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот cloud » 14 Яну 2013 20:12

Летим директно до САЩ и Китай
Наша авиокомпания готова да поеме презокеанските маршрути на фалирали превозвачи

На директни полети от София до САЩ и Китай ще могат да разчитат скоро българските бизнесмени, студенти, учени и туристи, научи "Стандарт". Проучване на авиопазара за откриване на редовни линии до Ню Йорк и Пекин прави родната чартърна авиокомпания "Би Ейч Еър" (BHAir). Условията за пускане на директни полети до Америка са чудесни, твърдят авиотърговци. Причината е, че изпадналите във финансов колапс румънски и гръцки национални авиопревозвачи "Таром" и "Олимпик еъруейз" прекратиха полетите си до САЩ. Така от Балканите директни полети отвъд Атлантика предлага само "Търкиш еърлайнс". Между България и САЩ от години се формира огромен ежедневен трафик, който постоянно нараства и лети през Франкфурт, Мюнхен, Лондон, Амстердам, Париж, Истанбул и други летища. Засилените бизнес връзки с Китай и солидната китайска общност у нас също формира голям пътникопоток, който сега минава през Москва, Истанбул и Доха. Така въпреки наличието на няколко български авиокомпании огромен паричен поток напуска страната към чуждестранни превозвачи.
Интерес към директните полети от София до Ню Йорк и Пекин имат и много граждани на Румъния, Гърция и Македония, откъдето също няма директни полети до двете големи държави. Преди да пусне трансконтиненталните полети, "Би Ейч Еър" трябва да наеме самолети с по-голяма далечина на полета от своите А320, а именно - Еърбъс А330 или А340. Директните полети от София до Ню Йорк (част от които бяха с кацане в Малта) бяха прекратени през декември 1999 г. След което Федералните авиационни власти на САЩ (FAA) забраниха на български авиокомпании да кацат на щатски летища, като вкараха цялата българска гражданска авиация в т.нар. Втора категория. След огромни усилия и няколко проверки FAA свали забраната през юни 2008 с прехвърлянето на България отново в Първа категория по критериите за безопасност. Тъй като България и САЩ нямат сключена спогодба за въздухоплавателни съобщения, сега е необходимо BHAir да поиска разрешение от FAA за кацане на определени щатски летища.
Белчо Цанев


http://www.standartnews.com/biznes-bizn ... 74198.html
cloud
най-спотър
 
Мнения: 207
Регистриран на: 11 Ное 2010 12:17

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот niki_m » 14 Яну 2013 20:29

С радост бих полетял към Пекин...
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Stoyan » 14 Яну 2013 20:43

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Делян » 14 Яну 2013 21:21

От статията - нищо конкретно.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот stenk » 14 Яну 2013 21:43

Като в съседната тема за летище Пловдив.
Ще изчакаме няколко месеца и ще видим , другото са празни приказки.
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron