На Адрия и на Бута пожелавам успех и стискам палци да останат в София. Според мен обаче в тези линии няма никаква пазарна логика уви.
Докато при Бута и тяхната линия до Баку един път седмично просто няма какво да се коментира, а за пазарна логика да се търси е пълна безсмислица.
Адрия обаче ме вкарват в потрес, защото:
1. При 3 полета седмично с това разписание с такава малка мрежа не намерих връзки освен за Франкфурт, Мюнхен, Брюксел и Виена.
До тези дестинации от София има по 3 полета на ден от традиционни и лоукост компании.
2. Цените на тези полети започват от 210 до 300 евро, а прекачването до колкото знам за повечето хора е минус.
3. С 3 полета седмично се съмнявам да могат дори и 50% от малкия трафик от София до Любляна да вземат. Австриеца, Ер Сърбия и Турчина предлагат доста повече връзки между двата града.
Плюсовете им опират до това, че продават само 300 места на седмица и най-вероятно в тази цена има включен багаж.
С оглед на всичко това просто не разбирам какво се надяват тези хора да продават от София.
П.С. Дано да греша.