BH Air, B.A.C., VIA, ALK

Мнениеот Toni » 04 Май 2004 11:35

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот toni75 » 04 Май 2004 13:46

А при мен защо страницата на Bulgarian Air Charter не се отваря ?
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

Мнениеот Делян » 04 Май 2004 16:23

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот harrier » 04 Май 2004 18:28

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Делян » 07 Май 2004 23:54

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Делян » 11 Май 2004 19:40

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Toni » 11 Май 2004 19:43

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 11 Май 2004 19:45

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 11 Май 2004 19:48

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 11 Май 2004 19:51

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот harrier » 11 Май 2004 21:22

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 12 Май 2004 00:11

i na мне ми се иска да ги оправим, ама съ в края семестъра и ме 4ака здраво техни4еско е**** следжасхтите месе и половина
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 19 Май 2004 00:42

Два самолета MD-82, производство на погълнатата от "Боинг" американска самолетостроителна компания "Макдонъл Дъглас", нае една от най-големите български авиокомпании - "Бългериън ер чартър" (ВАС). Машините вече пристигнаха у нас, похвали се шефът на авиокомпанията капитан Филип Мустаков. Самолетите са 161-местни, произведени преди 15-16 години, но в отлично техническо състояние. "Бългериън ер чартър" не разполага със собствени самолети. Авиокомпанията беше създадена през 2000 г., когато "открадна" от приватизираната от Гад Зееви "Балкан" почти цялата й чартърна програма. Досега ВАС работеше с наети руски машини Ту-154 М, чийто брой достигаше до 6-7 през юли и август. Обнадеждено от силния чартърен сезон през миналото лято, ръководството на ВАС реши да лизингова западни самолети. След проучване на пазара то се спря на едни от най-евтините и сигурни самолети, идеални за нашите чартърни условия - MD-82. Двете машини пристигнаха точно в навечерието на летния туристически сезон, но в авиокомпанията вече си скубят косите как ще изплащат лизинговите им вноски. През лятото на 2003 г. бяхме планирали 1200 полета, а изпълнихме 1700, коментира шефът на "Бългериън ер чартър" Филип Мустаков. За тази година не мога да се ангажирам с никакви данни, особено на фона на състоянието на туристическия пазар у нас в момента. В Германия, откъдето ние основно возим туристи за нашето Черноморие, има масови анулации на едни полети, а за други самолетите ни се пълнят едва с половината от договорените туристи. Затова и не мога да се ангажирам с никакви данни колко полета ще направим. А и конкуренцията ни само това чака - да получи информация и да започнат ударите под пояса - договаряне зад гърба ни на полети на дъмпингови цени, коментира капитан Мустаков. И всичко това става в условията на непрекъснато растящите цени на авиокеросина. В "Бългериън ер чартър" засега цари умерен песимизъм за летния туристически сезон. По принцип всичко у нас върви трудно, за всичко водим битка. Всичко се лицензира, една радиостанция на самолета да сложим - чакаме седмици, молим се - навсякъде е една отвратителна бюрокрация. Затова обмисляме след края на туристическия сезон да прекратим дейността си, заяви капитан Мустаков. Българската авиация няма бъдеще. Лизинговането на двата MD-82 е последният опит да се задържим на пазара. Безсмислено е вече да инвестираме в този отрасъл. Не може да се прави авиация само за 4 месеца в годината, а после 8 месеца да се чудим какво да правим. Толкова работим ние - само през активния летен сезон. Българската авиация е обречена. След краха на "Балкан" допуснахме чуждите авиокомпании да се настанят на авиопазара. С кого ще се борим ние? С "Луфтханза", "Остриън еърлайнз" или с "Бритиш еъруейз"? С какво? Българската авиация загина. Това, което е останало от нея, ще изчезне окончателно след 1-2 години - категоричен е бившият директор на "Балкан" Филип Мустаков.
standartnews.com
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)


Мнениеот toni75 » 19 Май 2004 18:42

Мда. Много тъжна картина... :cry:
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron